vasárnap, február 18, 2007

A Microsoft is gázt ad!


Video: How to enter an Oil Change Place

A Microsoft is beszált a videmegosztó szolgáltatás nevelgetésébe. A web2-es internet (civil média) alapját képező videofeltöltő, osztályozó, alapanyag gyűjtő megoldások között a Youtube pörgött fel a legjobban, de számtalan másnevű is működik. Itthon a T-mobilos videa próbálkozás a legfeltűnöbb. A Microsoft MSN Soapbox-nak hívja a magáét és jelenleg publikus béta változatot futtat. Szerintem hamarosan össze fogja az öreg MSN-nel kapcsolni, ezzel az idősödő és helyben járó szolgáltatást is felkarolja majd.
Ez a film nagyon sok helyen feltűnt már, bemutatja az emberi hülyeséget a Soapboxon is. Ezzel mutatom meg a Microsoft ébredését. Gyors értékelés: a Microfos támadóbb, nyomulósabb, mint a Youtube. Megjeleníti a linket saját magához, bárhol ágyazza be valaki, sőt magán a képernyő felületen látható link pedig egyenesen elnavigál a saját oldalamról. Ez nem tetszik. A felület szép, de kezelése egy két lépéssel több klikkelést kíván, mint a Youtube esetében.

Nincsenek megjegyzések: